NATT

Min kväll i bilder
















Då ska man sitta här tills klockan blir kvart i 2 så jag kan åka till Säffle och hämta Jonas och co.. Kollar på en film som går på tvn samtidigt som jag sitter här, filmen Loser är det.. Den filmen vi hyrde va ju as kass, eller vi kolla inte ens klart på den, inte ens en timme.. Va svin tråkigt, och det skulle var en komedi? Ojoj, vart håller världen på att ta vägen ? : )
Men nu är det ju bara typ en timme kvar, så det går nog fort. Bara att kika runt på alla bloggar : )

Imorgon får det allt bli en sväng på Hannebol, har käkat chips hos Milla, godis hos Milla, fika hos Lina och chips och ostbågar här hemma  : ) Är så jävla äckligt mätt nu, varför ska man trycka i sej massor när man är propp mätt? Det svaret kommer vi nog aldrig få..
Lördag i morgon, då blir det också att vara nykter för mej. Sen på Söndag drar vi nog upp till Henriks syster Marie och hälsar på. Säkert en sväng hos hans föräldrar också. tacos kankse? : )

Men nu får jag hitta på nåt så min tid fördrivs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0