NATTI <3

GODKVÄLL!!!





Dåså, Tisdag har gått den dagen med : ) Dagen har gått ganska fort tycker jag, även fast jag inte har gått utanför dörren. Men som sagt, den har rullat på ändå!
Nu har jag precisk ollat på Desperate H och före det kolla jag lite på Ugly Betty, stekte samtidigt korv till Henrik och gjorde en kopp med yoghert och cornflakes till mej, så blev inte cå mycket Betty. Men tycker inte att det är särskilt jätte bra mera nu när jag inte har följt det..

Jonas försöker få mej att köpa ett par ljusa gardiner för 500:-/ längden.. Va i helvete : ) Lurar han mej tro? Äkta Italienska eller något sa han att dom va..? Hahah, jag fattar inget nu!
Haha, jaa ja vet inte jag !





Men men, nu ska vi hoppa i duschen och sedan till sängen, ska bli skönt att lägga sej i det nystädade rummet! Sen ska jag upp i samma tid som Henrik i morgon, alltså 06,15 för att dra till Bfors, eller rättare sagt Skåpa för att hämta upp Linn så drar vi till Göteborg : ) Weei det ska bli himla kul detta. 3 ombyten skulle man ha medsej också, va fan liksom, när man inte ens kan bestämma vad man ska ha på sej för kläder när man går hemmifrån till Ica, nu ska man välja och ha med sej 3 olika "outfits"    Det tar jag i morgon, har inte ens kollat på garderoben än..
Får se om det blir lite shopping också, vet inget jag behöver just nu men. En bikini skulle sitta fint, beställde ju en från Hm, men den tänkte jag bara ha som extra typ ^^ En tjej behöver ju mer än en bikini under sommaren, eller va säger ni ? !! : ) En att sola i och en att bada i !

 

Tycker att denna från Hm är väldigt fin, den gula modellen, men mycket finare på bild än i verkligenehten, fast trosorna är inte så fina tycker jag.  Plus att det är nog många som har köpt sej den i år. Den gula modellen men i blått antar jag. Men men, vi får se i morgon om man hittar sej nåt. Finns ju lite mer att välja på där än typ i Karlstad där jag brukar vara och handla..

Nej, nu ska jag hoppa i duschen med Älsk sen får det allt bli sängen när man ska upp så tidigt  : )



Ha en bra natt på er !

Natti natti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0