OFF TO WORK,

Ska starx åka iväg i min lilla lilla bil :  )
Om ni undrar varför det regnar idag så är det för att jag trampa ihjäl en spindel igår och sa till mej själv ( högt ) "Gööt med regn i morgon" Haha, så det är bara att skylla på mej.
Drömde även att jag vann 26.000 :-, blev lite putt när jag vakna och det inte var sant..



GODMORGON : )
Hade allt vart skönt att ligga kvar i sängen idag och sovit halva dagen!




Så, nu får jag nog sticka iväg alldeles strax.
Ha en bra dag. FAN DET ÄR JU FREDAG : ) Göötans!

Kommentarer
Postat av: NAVAS

Gjorde du?? aa asså fyfan.. jag visste inte att det fanns bil-bingo ens?! så jäkla fult :D och det var ganska bra med bilar där också? haha! Åmål e ett nötskal.. :D

2009-05-22 @ 19:19:43
URL: http://sofianavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0