PÅ TAL OM,








Om det är någon som undrar över dom här bilderna som jag läggde upp för ett tag sen så är det så här att min bror och ett par stycken hade en fest med temat "country" eller vad det heter. Därav kläderna! Jag får ju säga att jag är himla het i dom : ) Synn att jag inte har en bild av hela outfitten. Jag vet att Milla har ett par bilder sen den kvällen, så jag får kolla upp det på hennes dator när jag är där nästa gång. Även hon och Lina, till och med Nisse var utklädda : ) Det var en riktigt rolig kväll. Jag var alldeles för full och försökte mej på linedance vet jag : ) Min jacak fick jag i´nte med mej den kvällen heller, Reine ( min bror ) slängde på mej en annan som hängde där. Ojojoj, what a night!





Nu blir det troligtvist inge mer inlägg : )

Natti på er!

Kommentarer
Postat av: SANNA

sv: nahahaha du ;( my boy! ;p

2009-05-22 @ 23:19:56
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0