SÅDÄR, BRA JOBBAT MARIE

Nu är jag äntligen klar med städningen : ) Och jag kan erkänna att det känns väldigt fräscht att vara här nu, luktar gott, man kan till och med gå barfota, sitta i sofforna osv!! Känner mej väldigt bra nu när jag äntligen är klar med detta som jag har skjutit upp på i evigheter. Skulle vara bra om vi fick bort dom 2 extra kylskåpen som vi har bara. Men det får Pappa och Henrik göra nån dag.
Hittade förresten massa tomflaskor när jag städade, visste inte att det var så många.










Så det får nog bli ett par IKEA påsar och dra ner till pantbanken på Ica innom snart, plus att vi har säkert en 20 stycken uppe på bänken i köket.. Ojojoj.. Kankse ska ta det den dagen vi inte har pengar : )
Nu ska jag kolla på Ugly Betty som börjar i detta nu, sen Desperate H som sagt. Henrik är på Ica nu och köper yogert till mej : ) Mummms, mat för idag det.. Kankse inte så bra att jag knappt ätit idag men.. Ska försöka mej ut och springa efter Desperate H också, tror inte det är särskilt kallt ute vid 10, men kankse nån äcklig gubbe som kommer och tar mej?!! Eftersom vi kommer nog komma hem väldigt sent i morgon, om man känner oss rätt kommer vi nog inte bara åka dit för att göra det, vi kommer nog spendera många timmar i affärer också, vi ska ju va där halv 1, men tänkte att vi skulle åka vid 7-8 på morgonen : ) Får höra med Henrik om det är okej att jag tar min bil till Göteborg och tillbaka.. Hoppas den håller ^^





Yes, får se om det blir mer inlägg idag, annars kommer det imorgon med bilder från "stylingen"
Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0