SÅDÄR,

Nu är jag tillbaka  : ) Har vart lite dålig uppdate nu sen i Torsdag, men dt är för jag har jobbat och sen när jag väl kommer hem får man passa på att vara ute och teäffa kompisar och killen osv ! Ni vet hur det är ^^

Nu har jag iaf nästan nyss kommit upp ur sängen, så ska försöka få på mej lite kläder, undra om det är varmt ute så man kan ha något som visar benen så man får lite färg..? Får ställa mej i fönstret ett tag och kolla hur det känns, haha. Jag ska bort och hämta bilen, Henrik tog den toll jobbet i morse, sen åker jag bort till Millas och Ebbis : )
Vi ska ut och gå lite, säkert köpa lite fika och sätta oss någonstans och sist MASSA TJEJSNACK !! Vi har ju inte träffats på jätte länge och antar att det är något hon vill berätta, eller hon hade lite saker hon va tvungen att prata med mej om !! Hoppas på mycket snuskigheter, hahaha : )
Mamma skulle till mormor så det får nog bli en sväng dit och hälsa på den gamla damen också, blir ju aldirg att vi går dit..



Dom ringde nyss från ett jobb, så jag ska på ännu en jobbintervju i Karlstad på Onsdag. En klockan 11 och en klockan 1, sen är det ju en till som hört av sej och bolaget : ) 4 st hörde av sej inom en vecka av alla dom jag sökte! Jag måste ha skrivit väldigt bra personliga brev ju ^^ Eller så är dom i väldigt stort behov av folk ? !!
Weeeei, jag känner mej väldigt bra just nu : )


Min gode vän Jonas ( som i helgen söp bort både byxor och telefon ) ska till Sthlm idag på styling han, han är ju med i aftonbladet med det där jobb grejen, så han skulle upp dit idag och hälsa på och få en "make over" eller något! Faaan va roligt, hoppas han får massa kläder och en klippning/färgning osv  : )





Ett gammalt kort på mej och Jonas : )



Nu får jag göra mej klar !

Ha en jätte bra dag     : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0