SE DÄR JA,

Jag har hittat hem igen : ) Vart en hel dag i ÅSENSBRUK Finns det nåt värre ställe än där eller? (sorry milla, vet ju att mor din bor där ) Meen vilket litet skit ställe : ) Hahah, men iaf så jobbade jag och 2 tjejer till på ett litet cafe där, inga folk och inget att göra. Det blir allt lite långtråkigt det för mej, eftersom jag är van med stress och "fort-ska- det-gå" Så det var inte min grej det där, men ska vara där och hjälpa till i morgon också, blir säkert ännu lugnare, folk åker ju liksom inte till Åsensbruk när det är varmt och soligt ute..

Så nu väntar jag på att Henrik ska komma hem : ) Han är i Kstad med sin bil som sagt, undra vad vi ska hitta på ikväll? Jag ska iaf köra Malin och Jonas till Säffle sen ikväll, och troligtvist hämta dom också, det kan bli kul.. Bara att jag ska upp 8.00 i morgon, men det är inte så farligt..
Guud vilket väder det har vart idag, jätte varmt och skönt ju.. Skräll att man ska vara inne och jobba då bara.. Ska allt in på platsbanken nu och kolla efter jobb och söka massvis : ) Vill jobba i Strömstad eller Karlstad i sommar.. Så får in och kolla upp det.
Men skriver mera sen, så ska jag försöka få några bilder tills dess också !


 

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: på fredagar måste man ha jo!

2009-05-16 @ 20:37:16
URL: http:// lienes.blogg.se/
Postat av: LIENE

jag menar man ska ha godis och sånt:) heh

2009-05-16 @ 20:37:47
URL: http:// lienes.blogg.se/
Postat av: SOMMARUNGARNA!

Hejsan sötis!

Är allt bra med dig? :D Fint väder hos dig med? :)

KRAMAR!

2009-05-17 @ 11:27:49
URL: http://sommarungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0