SNART LÄGGDAGS

Får visa bilder av mina inköp i morgon ist, orkade inte ta kort idag, och allt ligger inne i sängen nu där Henrik sover..






Här är mina älsklingar : ) Henrik sover med henne på sej varje kväll, hon lägger sej där varje gång han lägger sej i sängen, har hon gjort sen vi fick henne. Så söttaaaa så.. Då sover Henken gott med Boo Boo på sej!
Jag ska allt slänge mej i sängen jag me strax, men kommer precis från duschen så får vänta så håret hinner torka lite, blir så jävla kallt på kuddarna och för huvet när jag vaknar på natten och det  fortfarande är blött.. Mitt hår är liksom blött när jag vaknar på morgonen.. Hmm, konstigt detta med hår !
Blev inget handlat heller, jag fixar det i morgon på dagen.
Jag ska även passa lilla Ebbis imorgon på dagen, Milla ska och jobba ett par timmar. Då ska jag och Ebba och farbror Jonas ner till stan och kolla efter present till Hajjen-Bajjen : ) Sen blir det kankse fika för mej och Milla, sen hem för att laga gorme middag till Henke, eftersom vi ska ha en mys kväll ^^



Det är ju Sex and the city nu som jag kikar på över axeln!
Nej, jag får nog kika runt lite på internet nu, kolla lite på SATC och sen hoppa i sängen.
Sov så gott !


Kommentarer
Postat av: NAVAS

Nemen heej Marie :) vad gullig du e! haha tack ska du ha! vad bra att ni uppskattar det iaf :) då kommer jag definitivt att fortsätta! Sköt om dig vännen :) Pussar, Navas

2009-05-07 @ 23:52:55
URL: http://sofianavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0