TAGIT MIN PLATS,

Kom precis hem nu, jag var tvungen att åka bort till Linan för hon skulle låna en väska av mej eftersom hon och Daniel drar iväg på kryssning till Åland i morgon med Cinderella : ) Så tog vi en sväng på stan, Ica och garaget och kollade till Henke.. När jag kommer in ligger lilla gumman på datastolen, och jag tycker ju så synd om henne så jag fick flytta den stolen för jag ville inte bära ner henne så bättre om hon låg kvar, så fick jag ta en stol som hör till bordet liksom.





Tycker så synd om henne.. Men nu börjar hon allt bli bättre. Förut låg hon på min mage så börja hon allt kurra tillslut och nu får man klappa henne mycket, och klia henne på magen : )  Min gumma det! Hoppas hon blir piggare snart bara, hon ligger ju hela dagen...





Nu börjar snart Fråga Olle, jag sa göra mej 2 st toast och sätta mej och kolla på det nu. Det blir en god kvällsmat det !
Sen jobb i morgon, hur ska jag orka mej upp... Ojoj, det löser sej allt.

Haha, skrev med en kompis på msn nyss som sa att jag är lik Lotta på bråkmakargatan : ) Hahah
Jag- Men är int hon en liten sur skit unge?
Han- Inte på det sättet
          Mörkt hår på henne
          volia Marie Dahlberg




Haha, jag får nog säga att jag är lik henne till både utseendet och sur heten : ) Hahhahha, men nästan mer lik Lina.
Lilla Lotta är söt iaf, påminner om Alva tycker jag.
Men nu får jag göra mej mina toast och kolla på tv, nu har Fråga Olle redan börjat, efter det är det ju Playboy tjejerna : )



Får se om det blir mer uppdatering, annars får ni ha en bra kväll !

Kysss    ♥

Kommentarer
Postat av: Elin's Bloggdesigner

Hej!

Sugen på en ny bloggdesign?

Jag har en till salu på min sida nu för 50:-

Först till kvarn som gäller!



Fler designer kommer upp snart, så håll utkik! :)

2009-05-20 @ 23:27:47
URL: http://elinsstudio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0