TISDAG,

Idag har jag allt kommit upp lite i tid : ) Men ska snart köra Patrik till Säffle. Ska skicka väg ett mess till Anna och höra om hon ville med också eller hon ska med upp andra vändan, ska ju upp sen igen med Lina så vi ska sola lite !
Har drömt väldigt mycket konstigt i natt ? Fattar inte vart det kommer ifrån verkligen, är så illa att jag inte ens kan skriva vad det är för drömmar.

Vädret ser inte så himla lovande ut heller, skulle ju bli regn idag har jag hört.. Men solen skiner ju än, men ser ut som det bir molning : (
Va ska man ha för kläder idag då? Åååh, det stora problemet varje dag.

Men nu får jag sätta lite fart !





Ha en bra dag : )


Hoppas bror min klarar teorin nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0