TJOOHO

Jag har nyss kommit hem ungefär. Jag och Jonas var ute och gick på Hannebol, så skulle vi gå 6,5 kmaren men tog oss friheten att gå 7,5an ist, tog oss bara några minuter mera så.. Men vi var med om en nära-döden-upplevelse iaf. Vi gick och pratade om att jag hade drömt om ormar inatt och det är absolut det värsta Jonas vet, men jag var lite fräck och sa att jag inte var specielt rädd för ormar, det är mer myror och spindlar.. Men men, iaf vi gick och gick och till slut dyker det upp en orm jävel mitt på vägen.. Jonas hoppa högt och springer därifrån, jag skriker och skriker och står blixt stilla och kan inte röra mej.. FAAN ALLTSÅ, jävlar vad rädda vi var. Sjukt... "Jag är faktikst inte så rädd för ormar, det är mest myror och spindlar"     In my ass Marie : ) Haha, jag kan säga att ormar är fan lika illa det.. Sen dom sista 2 eller 3 km som vi hade kvar var ju samtalsämnet inte nåt annat än ormar iaf.. Haha, aa det va riktigt kul men äckligt. Va länge sen man blev så rädd. Inte ofta man ser ormar mera, eller jag har inte sett en på flera år.





Mmm, fy fan. Ingen rolig syn det där.




Fredag är det ju idag  : ) Guud så skönt. Väntar på ett Henrik ska komma hem till mej nu, han slutade snart tror ja.. Kankse får bli ner till stan och köpa någon mat, har inte käkat idag.. Men är inte så värst hungrig heller, men skulle vara gott att äta nåt iaf.
Imorgon och på Söndag ska jag ju jobba, men vet inte riktigt vilka tider än.. Men får ringa, eller så ringer väl hon antar jag.?
Vilket fint väder vi har haft idag då, blåst lite men det gör inget. Hoppas sommaren kommer på riktigt snart!

Nu ska jag nog plocka upp lite här, mycket saker framme..
Kyss

Kommentarer
Postat av: sandra plate

okej :) hoppas du får tag i ngn som är lite billigare då :)

Jodå allt är bra med mig, lite hektiskt så här innan studenten, men så äre :)

hur är det själv?

puss

2009-05-15 @ 16:44:56
URL: http://sandraaplate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0