YES



Hemma igen, va ju borta på Hannebol och skulle kolla på lite fotboll. Henriks lille bror David som spela : ) Blåste som faaaan verkligen, så Henrik fick stå där själv så tog jag en runda i skogen. Klara av 3,5an idag igen, men va ganska jobbig.. Sen fick jag köra tillbaka Henrik till garaget igen, han ska va där en stund till sen ska jag hämta han så får vi åka ner och handla. Oj va länge sen det va jag var på Ica : ) Haha, har inte handlat nåt på hela veckan tror jag?!
Men ska handla lite saker inför imorgon. Då ska jag och Henrik ha en mys pys kväll : ) Jag ska laga mat tills han kommer hem, kött, sås och hemmagjorda klyft potatisar ( milla, behöver lite hjälp här ) Och sen ska vi bara kolla på film och lata oss hela kvällen. Ska bli underbart faktikst. Länge sen vi bara va med varann så <3

På Lördag ska ju Hajjen ha 18 års fest : ) Kommer bli kul kul. Jag ska allt dit, ska höra om Henke kan följa med. Vi ska ju vara nyktra iaf, så såklart han kommer få följa med ^^ Ska ner till stan i morgon och leta upp något bra till henne. Jag vet vad jag ska köpa men inte rikigt ändå. Jonas, du kanske ska vara med på min för Lina ska nog inte med, hon jobbar. Men det tar vi imorgon !



Tur att jag ska hålla mej nykter, annars hade det nog blivit väldigt mycket dans för våran del : ) Hahha, jag och Hajjen dansar alltid ^^ 







Sådär jag, blev ett inlägg nu med. Glömde ju kameran i väskan som ligger i bilen, så korten kommer sen dom. Den som väntar på nåt gott.. Eller hur man säger? ! !
Men nu ska jag kolla runt lite på interner för att få tiden att gå. Sen hämta Älsklingen, handla, duscha, mysa och sova!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0