25e



Dagarna bara flyger förbi tycker jag. Nu är det redan Onsdag och då är det snart helg igen. Känns precis som det var Lördag igår.. Men det är bradet, så min bäbis blir större och kommer ut någon gång så jag kan få mej alla mina kläder och slipper denna magen som bara är ivägen för allt. Snart kan jag inte torka mej själv på toaletten liksom : )  Frågan är om Henrik kommer få hjälpa mej med det? Det är jag lite tveksam mot att han ska behöva göra ^^
Jag ska snart få i mej lite frukost, blir baugette med skinka, gurka, jouice och en liten yogert : ) Det är en redig frulle det! Plus mina tabletter som jag knaprar varje dag, järn, omega3 och kalcium är det bara nu, i början var det många många mer. Men mådde dåligt av vissa osv så fick sluta med ett par.




Här sitter jag och magen : )







Idag är det ju Onsdag som sagt, undra vad man ska hitta på.. Så fruktansvärt dåligt väder : ( Igår var det ju iaf uppehåll men nu regnar det igen.. Fan va trött jag blir på regnet. Kan det inte bara bli lite kallare så det kommer snö ist?
Visst, det kan vara mysigt med regn ibland så man inte får dåligt samvete utav att sitta inne, men nu när det har hållt på i en vecka...



Det får bli att betala räkningar ist då : ) Så det är gjort..





Kommentarer
Postat av: Elin

Oj vad stor du blivit redan! :) förstår att de börjar bli jobbigt! Tänk hon kate från USA som fick sexlingar, Gud hon måste haft ett helvete de sista Graviditetsveckorna :p

2009-11-25 @ 12:32:29
Postat av: Katja

Nu börjar det närma sig :D

2009-11-26 @ 01:43:38
URL: http://katjawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0