: )



Det blir väldigt mycket folk som läser min blogg när jag lägger ut kort på magen, så här kommer min mage idag : )





Jag tar korten med min mobil, därför det inte är bästa kvaliten på dom : ) Men det får ni stå ut med.

Jag har nästan precis kommit hem från Madde & Malva ( varför vill jag skriva Alma? ) och guud vad stor hon har blivit. Jag har bara träffat henne 1 gång före ( För dåligt ) och då var hon ju bara någon månad gammal. Nu satt hon och skratta åt allt, busade mycket, prata eller aa lät så som bäbisar gör och käkade barnmat i fulla skedar : ) Henrik och hennes kille är ju tremänningar så nu får det allt bli lite skärpning på den fronten och gå dit lite oftare, framförallt när vi bor 10 minuter ifrån dom.

Och nu ska jag ner till stan till nästa baby : ) Milla, jag och Ebbisen ska ta en lunch på stan. Mumms, jag är jätte hungirg, idag blev det bara en yogert till frukost och det var ett tag sen nu.. Så det ska bli väldigt gott i gott gott! Ebba som ser ut som ett litet troll : ) Hon har så mycket hår så det går ner till axlarna om inte längre ^^ Milla får ju klippa den där luggen var och varannan dag nästan. Synd bara att hon inte är något i frisör-väg och kunde få till den rak : ) Hahahha,
Nu får det bli lite make up i ansiktet och andra kläder..

Kommentarer
Postat av: Marika

haha, jepp hon har bytt sysselsättning ;) Nerrå, hon har flyttat till ett boende i stan. Just mormors hus har inte garage, men mormor&morfars hus har garage ;) Ja, det finns två hus,ett större och ett mindre :)

2009-11-26 @ 15:27:42
URL: http://marikasvensson.blogg.se/
Postat av: Twiggy

När är du beräknad?

2009-11-27 @ 10:21:50
URL: http://twiggzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0