fortfarande Söndag,


Äntligen har jag orkat gjort något idag : ) Jag tog mej själv i kragen och gick ut på en promenad i höstmörkret. Tog mej en promenix här i skogen bakom oss, Örnässkogen heter den nog till och med! Var fruktansvärt skönt att komma ut en stund och få frisk luft. Visst är det skönt att ligga hemma i soffan också, men det räckte allt med att göra det hela dagen igår. 
Det är ju redan lite mörkt ute nu vid denna tiden. Det är lite tråkigt, men ändå väldigt mysigt. Så skönt när man kan tända ljus och mysa ner sej i soffan/badet/sängen utan att ha dålgit samvete.




Imorgon ska jag och Henrik till BVC, barnmorskan alltså och kolla lillen så den lever där inne. Men det vet jag att den gör så mycket som den rör på sej och sparkar mej i magen : )
Och efter barnmorske besöket ska vi direkt till nästa grej, vi ska börja föräldragrupp i morgon ! Det ska blir riktigt roligt och se vilka mer som ska ha barn samtidigt som oss : ) Även att se hur andra har det osv.
Så 16-19 i morgon ska vi vara där nere på BVC, känns som en hel dag men det kommer bli himla roligt  : )








Nu ska jag kolla på Desperate Housewifes reprisen : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0