FREDAG!!!



Fredag kväll, det är mysigt det : ) Känns dock som om klockan är mycket mer än snart 6 iaf, typ som man ska gå och lägga sej snart. Men det är ändå mysigt när det är så här mörkt tycker jag, framför allt nu när man har fått lite julstämning. Jag tog nämligen fram ljusstakarna igår och lite tomtar : ) Och idag fick jag jul gardiner av mammsen + en julduk!

Imorgon drar jag och Lina till Karlstad förhoppningsvist, och hoppas på att lite julklappar blir inhandlade.. Vi har pappa, mamma, Patrik, Reine & Wero kvar. Plus lite mer folk, men dom är iaf dom viktigaste. Hmm, mamma vet vi vad vi ska köpa till, men ingen utav dom andra.. Jag vet också vad jag ska köpa till Linan : ) 2 presenter är det tänkt att jag ska köpa till henne, om inte den ena bli alldeles för dyr ! Men hoppas inte det iaf, kankse jag kan köpa dom i morgon om jag hittar nåt som duger : )
Henrik då, vad ska jag köpa till han? Vi har bestämt att vi inte ska lägga så mycket pengar på julklappar till varann utan att ist köpa en ny tv och dylikt efter jul. Något som vi behöver.. Men jag måste ju köpa något litet till han iaf : )







Imorgon eftermiddag/kväll ska vi hem till Farfar också. Han fyller tydligen år i morgon : ) Han åkte ju in på sjukhuset förra veckan, men han är iaf hemma nu och vi har inte träffat han på ett tag. Så vi får se hur det är med han.



Där har ni gamla farfar! Här är när jag fyllde år tror jag och han var hemma hos mej : )



Sexparty hos Camilla på kvällen också. Är inte direkt jätte sugen just nu iaf. Alla ska ju dricka och jag känner att då kan jag lika gärna vara hemma och ha mysigt. Tycker vanligtvist att det är jobbigt att vara nykter bland fulla folk, och plus att man är gravid så blir det ännu lite jobbigare. Men blir nog en sväng dit iaf : )





Nu ska vi laga tacos och mysa framför tvn!
Ha en bra kväll allihoppa : )


Kommentarer
Postat av: Twiggy

Oj inte alls långt kvar ju :) vet ni kön?? Jo det går bara bra med honom han är snart 6 månader :O Tiden går sjukt fort!!

2009-11-27 @ 18:28:14
URL: http://twiggzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0