HELP!!!!



Jag har nu kommit fram till att jag verkligen måste/vill göra något med mitt hår. Jag har aldrig gjort något med det, när jag är och klipper mej ( som händer ca 1 gång på 3 år kankse ) så gör jag alltid samma. "Klipper bort det som är slitet, klipper upp det lite " Det är det ända jag någonsin har gjort.. Men jag känner inte för att klippa mej här i Åmål för alla är kassa och hjälper en inte. Min syster Lina klippte sej och färga håret här i Åmål och efter det blev håret som ett stort svinto, det hände något med det.. Men vad? Så åkte hon till Kstad och klippte sej och färgade det, och frisören berättade att hela håret var förstört och hon visste inte hur mycket hon skulle behöva klippa för att få bort allt slitet. Och det var tack vare en frisör här i Åmål som inte kunde sin sak. Vi behöver inte gå in på mer detaljer.
Men iaf, en frisör ska väl hjälpa till och berätta vad hon/han tycker att man ska göra ifall man inte har den blekaste om hur man vill ha det... ? Eller..? Och så är dom ju absolut inte här i Åmål tyvärr. Det kankse får bli på Lördag när jag och Limpan åker till Kstad då : )

Men någon som vet hur man kan göra? Och vad för färg jag skulle kunna ha. Mörkare, brunare, ljusare osv...

Nu skulle jag försöka hitta någon bild på mej där man ser mitt hår och hårfärg väldigt väl. Men icke då, det hittade jag inte..  Får ta denna..





Haha, det närmaste min hårfärg som jag har idag jag kunde finna : )





Nu blir det sängen.
Natti

Kommentarer
Postat av: elin

True! Men Louise då? Minns inte vad hennes salong heter men vet många som går dit och de säger att hon är grym, att hon verkligen lyssnar :)



Haha ja , jag vill också ha hus lite utanför stan så barnen kan få lite trädgård och så att leka på! Inte bo inne i stan och flänga runt och börja röka när de är 11 :p Ja man måste ju hitta ett som man VERKLIGEN vill ha, annars får ni väl köra lägenhet så länge tills ni hittar dreamhouset :) Puss !

2009-11-26 @ 22:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0