ho ho ho,


Sådär, nu är jag tillbaka i verkligheten : ) JAG HAR MIN DATOR!!! Weeei, äntligen är den tillbaka efter 2 veckor.

Det har inte hänt något särskilt det senaste dock, eller jag har blivit tjokcare : ) Har ingen bild på magen heller just nu, men det ska jag ordna tills sen eller tomorrow.
Det har ju regnat väldigt mycket dom senaste dagarna och det gillar vi inte.. SÅ fruktansvärt tråkigt, man kan ju inte gå utanför dörren.. Diss för det. Men idag verkar vädret lite mer lovande, hiss för det : )
Det är inte långt kvar tills Jul nu, en månad exakt idag tror jag ?! Om det är 24e idag vill säga.. Det får bli hiss för det också. Så till helgen är det planerat att jag och Henke drar till Karlstad och ska försöka handla lite julklappar. Eller jag har planerat det och Henrik får självfallet inte välja om han vill eller inte, han SKA med. Kanska blir att vi stannar kvar och går på bio på kvällen, den sista utan "Flickan som lekte med elden"-filmerna kommer ju på Fredag. ( Kommer inte ihåg vad den här sista eller den andra filmen heter )










Jag är inne i vecka 27 idag : ) Så nu är det inte särskilt långt kvar tlls den lilla ska pluppa ut ur mej. Känns som tiden går väldigt fort nu när jag blir så tjockis, men allt börjar bli väldigt jobbigt också. Magen är i vägen för mej, jobbigt att sitta, jobbigt att ligga, jobbigt att stå, jobbigt att gå.. Men men, thats life. Det är snart över. 1 December är det ju bara 3 månader kvar : )



Nej nu ska jag försöka få i mej liet frukost och sedan bege mej neråt mot Lina och hjälpa henne lite : )

Ha en bra dag så hörs vi sen!

Kommentarer
Postat av: elin

äntligen :D

2009-11-24 @ 13:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0