knäck,



Nu har jag precis "bakat" knäck. Slängde ihop 1 dl sirap, 1 dl socker, 1 dl grädde och in med i micron i ca 7-8 minuter och wipsss så är det klart : ) Jag gjorde faktikst inte till mej själv utan till Lina som ska ha och bjuda i morgon på Karlberg och då fick jag äran att göra knäcken!
Men dom blev helt okej om jag får säga der själv, dock gjorde jag 3 satser med lite olika lång "baktid" så färgen blev helt olika.. Men men, jag tror nog dom äter ändå, Gratis är gott : )

Jag och Milla var och käkade på 50`s förut, hon åt som vanligt nån kycklingspett med pommes och jag tog mej en nötbit, pommes och sås. Smaka helt okej. Men som Henrik sa " det är svårt att få mat att smaka bra för fru Dahlberg" Mammas mat är det ända som duger och är gott, faktiskt! Men helt okej var det iaf. Och det är väldigt trevligt där uppe tycker jag. Träffa lite trevliga människor där med så : )











Inget bra på tv idag heller : ( Buuhuhuhuh, jag kankse ska försöka mej ut på en promenad.. Känns ju dock som jag inte har gjort något annat idag. Gick till Madde, gick hem, gick till stan, gick till Karlberg och sen hem igen.. Jag känner av jätte mycket i ryggen av det, så jag ska kankse stanna inne och ta promenad i morgon.
Jag ska träffa Jonte i morgon! Det var inte igår. Så det ska bli himla trevligt. Vi ska ta en pizza och tjöta antar jag : ) Han ska ju vara nykter i morgon :O Hahaha, undra hur det kommer sluta. Upp till bevis Jonte ^^












Byeeee

Kommentarer
Postat av: Jonte

Flådigt att ja har en ryggsäck på mej på kortet.. varför ska jag behöva bevisa att jag kan va nykter... funkar ju hur bra som helst mellan söndag- torsdag så lätt jag klarar en fredag med

2009-11-26 @ 20:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0