Lördags godis : )

Som idag består av :







Jag var ju faktikst på bio med Sandra och Milla förra helgen och såg Twiligth New moon, som jag har glömt att skrivit här. Själva filmen tyckte jag inte var så bra, 1an var mycket bättre. Men jag är inte så förtjust i filmer när det är så mycket overkligt. Det räckte med att dom var vampyrer, men nu när dom blev varulvar eller vargar så gick det allt över styr.. Men det bästa var ju att denna goding på bilden över  gick runt utan tröja ( nästan ) hela tiden : ) Underbart tyckte jag ! Om man bara kapade huvudet så ( Jag tycker inte att han är snygg i fejjan )
Så det skulle nog vara något för dej också Lina ^^





På tal om Lina, hon har fortfarande inte vaknat och nu är klockan 12.. Får se hur det blir med Kstad idag.. Grr

Kommentarer
Postat av: Katja

Ja, nu är det så himla nära! :)

Är inne i en period nu, som gör att jag börjar bli väldigt nervös. Men det ska tydligen gå över så det hoppas jag på :) Allt är bra, har fått lite ont i rygg osv men det hör ju till :) Allt bra med dig?

Ja ultraljudet var jag på för 15 veckor sen ungefär, det känns som en vecka sen typ =P Har börjat packa BB väskan och köpa in allt man behöver så nu känns det mycket mer verkligt :D

2009-11-28 @ 14:30:20
URL: http://katjawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0