söndag,



Härligt med en seg Söndag : ) Jag och Henrik sov till ungefär samma tid som igår, alltså halv 12..
Jag var uppe i natt och trodde att det lyste i hela rummet, men så kollade jag och det var full måne. Och den var jätte stor och lyste verkligen upp hela rummet, jag trodde att jag hade glömt att släcka någon lampa men så var ju inte fallet.. Men det var ju Halloween ^^

Antar att det var många som var ute igår och var fulla : ) Men inte jag !! Jag var hemma med Henke och Jonas, dom spelade tv spel och drack öl medans jag käka negerbollar som jag bakade igår.. Fattar inte vad jag gjorde för fel för dom blev helt ljusa :S Okej, jag tog oboy ist för kakao och vatten ist för kaffe, så det kan ju vara därför : )



Dom ser inte så ljusa ut kankse, men dom är verklígen jätte ljusa : ) Ock äckliga blev dom.. Här har man gått Hotell & Restaurang och kan inte ens göra negerbollar.. Det är illa!




Jag längtar tills Desperate Housewifes börjar ( reprisen ) för jag såg ju inte på det i Tisdags.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0