: ) : ) : )




Limpan var här förut med min försenade födelsedagspresent : ) Och jag fick massor av bra saker!
2 paket blöjor, tvättservetter, babypuder, babytvål, engångs haklappar, tuggemi och sist en ny mobil!!!!! Weeeei, äntligen ska jag kunna prata i min telefon igen : ) Visst, det var ju inte den nyaste med touch och kamera osv, men jag vill bara ha telen för att kunna prata och skicka sms. Just att kunna ha en tills den dagen som jag bestämmer mej för att köpa mej en värstingtelefon igen : )
TACK LIMPA!! you make my day.
Världens underbarast syster har jag!

Jag fick även presenter igår i Gfors av Henriks syster Marie. Fick en sån där grej som man har när man bakar tex sockerkaka, ni vet en sån där grej : ) Jag ska alltså börja baka kakor! Det ska bli roligt när jag ska ställa mej och baka sockerkaka : ) Men det är ju så gott, måste fixa recept bara ! Jag fick även en jätte jätte fin vas ( vi har inte en ändå vas så det var bra ) Så nästa gång jag är på Ica och handlar ska jag köpa med blommor och ställa på bordet. Om vi har städat tills dess !
Tack Marie !!!








Nu ska jag, Henrik och lilla Mira mysa i soffan och kolla på Djävulen bär Prada : )

Kommentarer
Postat av: Marie

Varsågod... =) hihi

2010-04-11 @ 16:55:59
Postat av: Marie

Varsågod ;) hihi

2010-04-11 @ 16:57:21
Postat av: Anonym

ojdå.. trodde inte den första kom me =)

2010-04-11 @ 16:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0