: )



Min statistik har sjunkit rejält nu när jag har lagt bloggen på¨hyllan ett tag : ) Men jag ska allt försöka komma igång lite igen, antingen skiter man i bloggen eller så får man verkligen gå in för att skriva om man ska ha den. Så tråkigt när man trycker sej in på bloggar som aldrig uppdaterar, som min just nu.

Idag har det vart en lite hektisk dag. Började med att gumman absolut INTE kunde ligga själv utan jag var tvungen att bära henne hela tiden och jag skulle ner till Bvc på efterkontroll vid 10.45 och Henrik kunde inte få ledigt, men till slut fick jag ett sms av han där det stog att han fick ledigt och kunde komma hem och passa henne medans jag åkte ner och fick gynstolen avklarad : )
Drog hem och matade gumsan, stack ner till stan och mötte Josse så vi drog på en promenad i solen. Hem, laga lite makaroner som jag slängde i mej fortare än blixten, ner med Mira i vagnen igen och stack ner till Lina som skulle ta följe med oss till stan, upp till Volvo, ner till Bvc och äntligen var vi framme : )
Åter träff med föräldragruppen som var jätte trevligt, så roligt att se alla små bäbisar. Marie & Liam, Magda, Stefan & Tova-Li ( ? ), Tony, Cissi & Alvar. Jätte kul att höra hur dom andra hade upplevt det, det var verkligen 4 olika förlossningar. Ingen utav oss hade haft en "vanlig" förlossning med "woops, vattnet gick, värkar, BB, ont ont ont, bäbis i famnen"
Men allt var bra med dom små iaf, det som är huvud saken.



Nu ska min Mira ha mat : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0