Fredag,



Ja sörrni, det är fortfarande Fredag : ) Fredagarna brukar annars alltid gå så fort tycker jag, men denna dagen har hållt på väldigt länge. Kankse är för jag var uppe så tidigt i morse ? ! Kan va det.

Jag & Henrik åkte ut till Eurocash och handlade, blev tacos : ) Mumms, jag var riktigt suegn på det. Massa sallad, gurka, tacosås, ost & cream fraich ( jag äter inte hälften utav sakerna men ) Köpte mej 3 kexcholklader och Henke köpte sombreros. Jag har ju inte ätit godis på hela veckan så jag tyckte att jag förtjänade någonting, bättre att äta godis på helger än varenda dag. Tänkte sluta helt, men just nu känner jag att jag inte skulle klara det. Vissa dagar får man ju verkligen panik om man inte får i sej något sött, iaf jag !

Mira har haft en sån där skrika-hela-kvällen-även-vad-mycket-mat-jag-får -kväll. Alltså, hon har skrikit och skrikit för ingenting och hela tiden.. Det är så himla jobbigt, men får stå upp med henne hela tiden och direkt man sätter sej så börjas det igen. När hon väl somnar så lägger man ner henne i sängen så tar det en halv minut så är hon igång igen : (
Men så äre, det finns nog dom som har det jobbigare än oss skulle jag tro.




Fåglarna kvittrar, vilken underbar dag. God och glad, kexchoklad !



Mina kexchoklader kostade bara 3 för 15 :-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0