FRIDAY !



Då var det helg åter igen : ) Veckorna går så fruktansvärt fort.. Visst, för mej är det ju helg all week long men kännsså bra att Henrik är ledig så han slipper gå härifrån tidigt på morgonen och behöva tänka på klockan på kvällen. Vi har ju lite planer för helgen.
Ikväll- kika på film, laga mat och mysa med våran dotter.
Lördag- marknad.
Söndag- Bfors ( ärtemark ) till Johannes, Emma & Elsa ?, Gfors.

Helgen kommer nog gå lika fort som den brukar göra. Känns som det är Fredags förmiddag och swiscvhhh så är det Söndag kväll.










Nu ska jag försöka få på Mira lite kläder så vi kan ta oss en tur i solen.
Vi ska även hem till Hajir och hälsa på. Det är nog snart dags för hennes bäbis att komma till världen och jag har inte träffat henne på ett tag så magen är nog enorm : )
Någon mer nybliven mamma förutom jag som INTE saknar magen ?
Absolut inte, jag har bara dåliga vibbar av magen som alltid var ivägen, man kunde inte ligga, sitta, böja sej som man brukade, och gjorde ont..
Men det kankse kommer tillbaka lite senare att man saknar den. Men för tillfället är det mycket bättre att vara utan den och ha min lilla bäbis på utsidan : )

<3

Kommentarer
Postat av: marie

Nope, inte nybliven...

Men ska ha om 1 1/2 vecka och det ska bli så fruktansvärt jäkla skönt!!!!

Har aldrig saknat magarna när jag blivit av med dem, det är ju innehållet man vill ha..inte extrakilona man måste släpa på :-P

2010-04-17 @ 17:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0