Kom igen nu,



Snälla, kan ni inte RÖSTA HÄR på min pjamas ? Jag låg ju faktiskt på topp 20 ett tag, men nu har jag trillat ner på listan och ligger topp 30 och det vill jag inte. Jag vill vinna! Dock är det väldigt många röster som jag behöver för att vinna..

Jag sitter här hemma och väntar på att Lina ska komma hit, blir en promenad kanske. Men vart tog det fina vädret vägen? Det var ju jätte fint i förmiddags.. Buuhuhu..
Försöker hitta lite bra låtar genom att lysna på Nrj.se`s webbradio men det kommer bara samma skit där som på alla andra ställen där man lyssnar på musik. Mtv, Ztv osv..







Lördag idag och helgen är snart slut redan. Fattar inte att dagarna går så fruktansvärt fort... Dom springer iväg, men det är ganska bra för då kommer sommaren snart hit till oss !

Limpa, limpa, limpa, lina, lina, lindström kom hit nu så vi får något gjort idag : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0