Mira sover,



Min älsklingsgumma har äntligen somnat. Hoppas hon blir lite piggare när hon får sova ett par timmar.. Hon är jätte varm men har ingen feber och är jätte krasslig i halsen så hon får knappt fram ljud.. Men det var ju så här för ca 2 veckor sedan också och det gick över ganska fort, eller hennes röst var iaf tillbaka efter 1 dag.










Snart är det helg igen, skönt när Henrik är hemma och kan hjälpa till lite med Mirisen : )
Marknad på Lördag ju!, får se om Mira är tillräckligt pigg att tas med ut annars får hon vara hemma med pappa medans jag går ner på stan.

Ska nog troligtvist till Bengtsfors eller rättare sagt Ärtemark och träffa Johannes, Emma & Elsa någon dag under helgen! Vi har ju inte sett huset nu när det är helt klart, kan tänka mej att det är jätte fint : )
Vi får även passa på att åka till Gfors då så farmor får träffa Mira. Ska kankse ta detta på Söndag ? Ska prata med herrn i huset här..



Nu ska jag försöka sova någon timme innan Mira ska ha mat igen. Hoppas hoppas hoppas att jag får sova lite mer inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0