ny bäbis : )



Mina kära vänner Hajir & Andreas har imorse blivit föräldrar till en lite pojk, GRATTIS TILL ER !
Jag fick ett sms av Andreas så det stog att allt hade gått bra iaf och Hajir mådde super! Skönt att höra : )
Det ska bli så himla roligt att se den lilla snuttekillen!
Tar säkert ett par dagar innan dom kommer hem : )








Jag och Mira är uppe tidigt idag, hon har sovit ganska dåligt inatt.. Eftersom hon var vaken inprincip hela dagen igår trodde jag att hon skulle sova som en stock inatt men jag hade fel : )
Hon kankse kommer sova lite mer idag då ? !

Nu sitter hon i babysittern och hickar ! Haha, hon hickar hur mycket som helst. Iaf ett par gånger om dagen. Stackars liten : )



Nu ska jag försöka mej ut på en liten tur i barnavagnen : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0