Onsdag,



Hello !

Jag och Henrik slog på stort och käka pizza till middag idag : ) Han äter väl pizza titt som tätt men jag minns faktikst inte när jag åt det senast.. Men jag tycker inte att pizzorna i Åmål är särskilt goda mer. Åt ju alltid på Åmåls förr men där smakar det ju skit nu så vi äter på Iryats men det är inte jätte jätte gott där heller..

Jaja, nog pratat om pizza!

Jag & Mira tog oss ur lägenheten till slut och gick och mötte Madda & Malva eftersom vi skulle följa med som till Eurocash och handla lite. Blev 3 kexcholklader för mej och lite mermatvaror för Maddes del : )
Vi följde med dom hem efter promenaden och där blev det sexsnack, the & smörgås. Jätte gott och jätte mysigt!
Mira fick även en påse kläder av Malva, lite större kläder som hon kommer växa i. Jag fick en jätte fin tröja av Madde !! Wihooo, det behövdes och den var jätte fin : ) Tack Madde för alla fina saker + fikat

Nu ska jag försöka få Mira och sova, hon harvarit vaken sen 4a tiden ungefär : ) Så nu är hon övertrött kan jag lova !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0