Onsdag,



Mira sover, hon kan verkligen det där med sovmorgon : )
Jag har nästan precis kommit upp ur sängen, så himla skönt att få sova ut lite idag eftersom att vi ska upp tidigt imorgon när vi ska med upp till kyrkan på sångstunden!
Idag händer nog inte särskilt mycket, vädret ser inte lovande ut så blir säkert en hemma-dag skulle jag tro. Ser precis ut som det ska börja regna när som helst..
Då kankse man skulle passa på att städa? Jag skulle vilja flytta om här hemma, det ör nog det jag får stå med idag då : ( Hur tråkigt är det inte att städa?










Då har även halva veckan gått snart.
På Lördag är Mirisen hela 3 månader! Guuuuuuud, så fort tiden går. Känns inte som det var länge sedan man låg där på britsen och pressade ut henne : ) Känns iaf inte som 3 månader.
Tänk så liten hon var då!





På denna bodyn är det storlek 40 och ni ser ju hur den sitter. Hon var verkligen pytteliten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0