Onsdag,






Jag och Mira har precis städat hela lägenheten, okej jag får erkänna att Mira var inte mycke till hjälp. Hon satt mest i babysittern och kollade på tv. Så nästa gång det bli städning ska jag inte ta hjälp utav henne : )
Så skönt när det är nystädat, när man kan gå barfota på golven utan att få massa skräp under. Haha, så illa är det kankse inte men näst intill..
Jag lyckades få ett kort på henne precis när hon ryckte ut tungan! Haha, min lilla sötis!




Henriks mamma och syster-yster kommer hit idag så det var lika bra att få det städat. Att det ska behöva komma hit någon för att få det städat.. Är det någon mer än jag som alltid väntar med städningen till absolut det sista? Det är det nog!

Fy fan vad jobbigt det att städa då, jag blev helt totalt svett så det var ju bara att hoppa in i duschen och duscha av sej innan man skulle ha på sej kläder. Då slipper jag träna idag! ( som att jag tränar vanligtvist )
Man kanske skulle göra rent hemma varje dag eftersom det var så jobbigt, så får man sej ett litet träningspass!



Inget vettigt inlägg detta märkte jag. Handlade bara om städning : )




Det tog mej inte många minuter att skriva detta, men Mira lyckades att slockna i min famn iaf : ) Hon kankse hjälpte till att städa mer än jag såg eftersom hon blev sååå trött ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0