Onsdag,


Henrik & Mira har somnat båda två så nu har jag lite egentid för mej själv.
Jag har hunnit käka middag, duschat, tagit hand om tvätten, städat, fått på en diskmaskin och rensat Miras kläder. Det är mycket som hon inte får på sej mer och massa nya som kom in i garderoben : )




Imorgon ska vi upp tidigt för att åka/gå till kyrkan med Madde & Malva! Om det är dåligt väder tar vi bilen och om det är fint så tar vi oss en promenix. Ska bli dåligt på förmiddagen såg jag på klart.se och det gillas inte..
Men vi får hoppas att det blir fint på eftermiddagen så vi hinner ut och gå något eftersom vi har suttit inne hela dagen idag. Det är inte bra. Men det har vart skit väder så jag skyller på det.





Låt mej gå ner några kilo & ge mej sommar & sol : )



Nu ska jag hoppa i soffan och kolla om det är något bra på tvn, sedan slänga mej i sängen. Får se hur uppdateringen blir här på morgon kvisten i morgon.

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0