Skön Lördagsmorgon,



Fattar inte vad jag gör uppe riktigt, eftersom jag är en hejjare på att sova nu mera på morgonen.. Men jag och Mira vaknade och var jätte pigga : ) Underbar dag här i åmål också, helt molnfritt, fåglarna kvittrar och solen skiner. Så skulle det vara varje dag!
Så vad händer idag då? Det vet inte jag, jag ska försöka få i mej ett äpple och en risi frutti till frulle. Lina kommer ju vakna jätte sent idag säkert.. Kankse som förra helgen när hon vaknade 16.28 : ) Det är illa ! Men hon hade det nog väldigt gott där i sängen eftersom hon sov så länge !









Lördag, lördag, lördag och vad gör man ?
Om en vecka är det den traditionella vårmarknaden här i stan : ) Då hela Åmåls befolkning ska tvinga sej ner på stan och knö, man hittar absolut ingenting och det är bara varmt, jobbigt och trångt. Men såklart måste man ner och kolla läget ! Hahaha, men inget marknadsgodis för min del. Det är ganska konstigt att jag inte äter det när jag äter i sotort sett allt annat godis ?  : )

Yepp, lite frukost var  det ja..

Kommentarer
Postat av: Lina

Är det marknar nästa lördag redan? shitt va de går :)

2010-04-10 @ 13:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0