Söndag



En vecka som är späckad.

Måndag- Bvc för vägning & mätning på förmiddagen, mormor på eftermiddagen.
Tisdag- Böna & Josse dag, fika & promenad hela dagen.
Onsdag- Bvc på efterkontroll på förmiddagen, återträff  med föräldragruppen på eftermiddagen.
Torsdag-
Fredag-
Lördag- Marknad
Söndag-



Visst, kanske inte helt späckad men dom dagarna som jag ska göra något är det fullt upp iaf !

Någon som har en digitalkamera till övers?
Min funkar ju inte att lägga över bilder till datorn och nu med min nya supermobbe så finns det ju ingen kamera..
Annars kankse jag ska köpa mej en ny?
Ajja, det är inte ett problem just nu för jag har inte en krona så jag ska inte köpa någon idag iaf.


Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0