Torsdag,



GODKVÄLL : )
Torsdagen är snart slut och då är det bara Fredag kvar så är det helg igen, wihooo!
Visst, vi har inga planer som jag ser fram emot men just att Henrik inte behöver sticka iväg till jobbet så tidigt osv, så han kan ligga i sängen med mej & Mira och gosa ist!

Lilla gumsan slockan när vi kom hem förut efter sångstunden och måste ha varit helt utslagen för hon sov i 3 timmar och skulle ha mat innan hon somna egentligen men icke, så då sov hon super-duper gott!
Emma & Elsa kom hit till oss på eftermiddagen : ) Vi tog oss en rask promenad i solskenet ner till stan och mötte Limpan så tog vi oss en glass i plantaget! Det var yummmiii, svischa in på Ica & bolaget också innan promenaden hem.
Jag tog även på mej löpardojjorna och tog mej en springtur i skogen : ) Fan så jobbigt det var, måste göras oftare känner jag. Bort med dom sista graviditetskilona nu så jag kan gå i mindre kläder till sommare !

Nej, soffläge med Älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0