Torsdag eller Fredag



Idag tycker jag att det känns som om det vore Fredag, men det är väl för alla är lediga i morgon så man kan ju typ säga att det är Fredag !

Inatt har Mira masat ganska mycket, började med igår vid 23 tiden att hon var jätte tät i näsan så det var bara till att börja koka saltlösning till henne och fick till slut i henne det i näsan. Det blev bättre, men det var så i morse också.
Någon som vet hur länge man kan spara saltlösning som man gör själv? Jag gör nytt varje gång, men man måste väl kunna spara det en dag eller nåt?
Vi skulle ju med till kyrkan var det meningen på babycafe, men det var ju så dåligt väder i morse så vi läggde oss och sov ist, så nu har vi sovit till 12 tiden typ : ) Såå skönt!

Jag har sovit i min nya pjamas som jag fick av mammsen : )





Så fin och rosa !



Jag tänkte att jag och Mira skulle gå ut på en promenad nu om en stund, så vi får lite luft. Hon sover ju så skönt i vagnen också : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0