sötnos



Oj, idag är det nog många som har väntat på ett inlägg här hos mej eftersom det övre streket på statistiken var över det dubbla : )
Jag har inte haft ork eller tid att blogga idag.

Imorse vaknade jag av att Lina ringde och var lite bakfull men ville komma hit med Josse & Marii från Trollhättan, så det var bara att slänga sej upp och börja städa. Kl 15 skulle även pappa, farfar & Ann-Marie, Faster Inger och kusinerna Michaela och Johanna komma. Jag städade och till och med fick bort nästan alla saker i vardagsrummet som skulle ner till förrådet : ) Nu vill jag ställa ut skötbordet här, men vi får se hur jag ska göra.
Iaf, jag fick lite pengar och Mira fick fina kläder !! Tack.

Nu till den tråkiga nyheten : ( Mira har blivit sjuk... Hon är helt kraslig i halsen och det verkar som det gör jätte ont i hennes lilla hals så skriker hon och då gör det ännu ondare. Det är sååååå himla jobbigt, nästan så jag gråter så jobbigt det är. Jag vet inte vad jag kan göra för att hon ska må bättre, önskar det fanns något att göra för då skulle jag ha kunnat gjort vad som helst. Allt för hennes skull och hon ska må bra ! Vi trodde att hon hade feber för jag tyckte att hon var så varm, så Henrik fick åka till Ica och köpa en termometer men det visade 37.0 grader i rumpan så det var tydligen inget. Men vi har så fruktansvärt varmt här uppe i lägeneheten så det kan ju vara det.. Men det är jobbigt. Stackars liten : (



Min sötnos, älskar dej mest i hela världen !






Får se hur det blir i morgon om Henrik åker till Elmia något, vad ska jag hitta på då? Jag vill ju int gå ut om Mira är dålig. Moster Limpa får komma hit och vara här hela dagen : )
Annars blir det nog mys för mej, Henrik & Mirisen <3


Nu blir det soffan och mysa med min älskade dotter!



Kommentarer
Postat av: Bror Patrik

Protip! Du kan dra upp till mamma o ta hand om din katt ^^

2010-04-03 @ 00:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0