Onsdag



Idag tog vi oss sovmorgon jag och lill stumpan : ) Men när jag skulle byta blöja när vi vaknade hade hon bajsat så där jäääätte mycket igen, så det var bara på med vattnt i badkaret och slänga oss i, det var bajs över alla nästan, på pjamas, på benen, på magen, på ryggen och nästan inget där det ska vara, i blöjan. Men hon har haft så löst bajs annars men idag var det lite fastare.
Hon älskar ju verkligen att bada, hon sprattlar som en liten fisk och ögonen är stora som klot : )



Inte finaste bilden men den får duga. Ni ser att dom är långa iaf : )
Josse gjorde ett jätte bra jobb för att vara hand nummer 3, och hon kan får göra naglar på mej va mycke hon vill för att öva.
Jag vill också ha ett sånt nagelkitt. Kostade snäppet över 2000 riksdaler, så jag får nog se om min ekonomi har råd med det, troligtvist inte.. : (






Idag blir det mjukisdräkten hela dagen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0