Fredag,



Ser ni att jag äntligen har fått en ny design?
Va tycker ni? , blev det bra ?

Bättre än innan iaf : )
Jag är dock inte helt hundra nöjd,
men lite små ändringar så kommer den bli perfa!




Här är jag på jobbet förut idag.



Idag Fredag 27/8 är det min & henriks 3års-dag!
Weeei, grattis till oss babe!
När jag kom hem från jobbet stog det mat på bordet,
tacogratäng med sallad & dricka!
Jag fick även en bukett med 10 röda rosor!
Min älskling är inte den som ger presenter,
men han överraskade mej med rosor!
Jag var beredd på att inte få någonting,
han hade även något mer på gång till mej.
Jag skulle egentligen fixa lite till han i förmiddags
men dom ringde in mej från jobbet så jag fick börja tidigare.
Jag får fixa det på Måndag ist när jag är ledig.



Mina rosor!



Noblesse, kort & trisslott.



Hände även massa mas med mitt kort när jag skulle tanka förut,
så jag betalade tydligen 744:- för någon annan som tankade i diesel ?
Men jag ringde så jag skulle komma dit på Måndag så skulle vi ordna det!
Hoppas det löser sej,
tråkigt att kasta nästan 1000 spänn i sjön så att säga..
Jaja,

Jag längtar tills nästa vecka,
så jag kan träna igen!
Wihoo, fick 3 gratis-tränings-biljetter.
Om någon är sugen?





Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0