Henrik, 3 år



Weeeei, 3 år : )
Hur fort går inte 3 år ?
Jag & Henrik har varit tillsammans i 3 år på Fredag!
Tiden har ju bara sprungit iväg..
Känns inte som det ät 3 år.
Visst, han flytta in hos mej innan vi blev ihop
så 3 ½ år har han varit i mitt liv!

Tänk att man kan tycka om någon så mycket!
Han är mitt allt, vad skulle jag göra utan dej Henrik?
Hela min vardag består av dej,
allt jag gör vill jag göra med dej.
Du gav mej världens bästa & perfekta dotter!
Du är allt jag jag önskar & vill ha.
Jag vill dela mitt liv med dej,
och spendera varje dag med dej.


Visst har vi våra motgångar,
men vi har klarat oss igenom det mesta
och jag tror på oss!
Vi klarar allt,
framför allt för Miras skull.
Mira ska få den bästa uppväxten som går att få,
mamma & pappa älskar dej otroligt mycket!
Henrik är världens bästa pappa du kan få,
du kan inte önska dej någon bättre än honom.
Du är det absolut bästa som hände oss.
Allt blev bättre efter att du kom till livet : )



Henrik, jag älskar dej mest i hela världen!
Jag vill alltid att du ska vara min.
Tack för du finns där för mej..









♥ 27/8 2007 - 27/8 2010


Kommentarer
Postat av: lina

Tänk va tiden går..

2010-08-25 @ 20:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0