Söndag,


GODMORGON!

Mira har varit vaken tills nu, då slocknade hon!
Min lilla sötnos.
Hon & Pappa va uppe i morse och käkade gröt : )
Pappa är bäst!
Så skönt, så jag kunde sova en stund till..







Mira & Pappa leker



Mira busar med pappsen & fossingarna.



Idag ska jag till Milla på Oriflame-party.
Jag ska dock inte ha något, men kul att träffas.
Har inte sett varken Milla eller Ebba på jätte länge : (
Men nu får vi styra upp det där och hitta på saker!
Josse har precis ringt så jag ska ringa henne strax : )
Jag har precis kommit ur duschen, sköööönt.
Nu blir det smörgås med rostbiff!
Vi fick med oss hem det igår från Ulla, smaaaask!




Hörs sen babes.

Kommentarer
Postat av: Ludvig

Hej!

Jag kan gärna hjälpa dig!

Om du mailar mig på [email protected] och förklarar lite mer detaljerat hur du vill ha den så ska jag nog få fram en design till dig!

Ha det bra!

2010-08-23 @ 07:14:06
URL: http://ludsdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0