Zumbaa



Jag har precis kommit hem från Zumbaa,
det var riktigt roligt : )
Det är något som jag skulle vilja fortsätta med,
men har ju precis köpt Mcd-kort ?
Men va fan, 550 spänn för 10 gånger?
Blir nog att jag slår till på det : )




Känns skönt att man kommit igång med träningen nu,
hoppas bara det fortsättre åt rätt håll : )
Som det känns nu vill jag inget annat än träna
och bli lite mer vältränad.



25e idag! Det betyder löning för mej
+ "mamma-pengar"
så denna månade blev en ganska bra penga-månad,
blir nog värre nästa : )
Spara finns det ju något som heter,
men chansen är stor att man inte stoppar undan något tills dess.
Ajja, det märks!
Jag överlever iaf när jag har min man som får pengar!




Nu blir det en dusch för mej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0