10/12


Idag har det varit fullt upp på jobbet. Folk strömmade in med jämna mellanrum så det var svårt att hinna med något annat än kassa/kund. Jag hade en kort lunch idag eftersom jag började senare och hann äta en pan-pizza & en bull-krans-bit : ) Jag läste mitt horoskop som står i NWT & ingen mörk kvinna har bringat mej ljus idag..





Nu ska jag lägga mej i badet & ligga där lääääänge. Mira är hos farmor & farfar då Henrik har blivit döds-sjuk & jag ska ju jobba i morgon också, så vi åker raka vägen dit efter jag slutat. JAG SAKNAR HENNE! Det är jätte tomt här utan en galen Mira som är i farten.. Men som vanligt kommer det gå så fort så snart är det söndag kväll och allt är som vanligt.

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0