4/12



Helgen är här!! Va skönt att det är Lördag. Mira somnade nyss på sin förmiddagslur : ) Jag ska försöka göra mej lite iordning eftersom jag ska till Karlstad & äta julborde med jobbet! Det ska bli fruktansvärt gott! Hoppas det finns hemmagjorda köttbullar bara, annars kan det kvitta.





Min lilla älskling ♥

Mira ska sova hos faster idag tills imorgon då Henrik & hans pappa drar till Mora & hämtar någon bil. Det kommer gå så bra hos Marie men ändå komme jag sakna henne mycket. Jag längtar redan tills vi ska hämta henne imorgon!
Vi ska även till Reine, Werra & Alva imorgon för glögg-mys. Det ska bli super mysigt!

Nänuni, jag måste börja måla naglarna nu : )

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0