6/12



Måndag morgon! Mira har ätit gröt & smörgås med apelsin marmelad : ) Haha, det tyckte hon var super gott! Gröten är inte så rolig mer, utan nu vill hon ha andra saker, smörgås osv. Jag ska kolla nere på Ica om det finns mjölkfri jogurth som hon kan få smaka på.

Igår var vi i Reines studio på glögg-mys! Jätte trevligt, & släktingar var där som jag inte träffat på länge, Werra hade med sin släkt också. Massa pepparkakor, julmust, glögg, chokladbollar, godis & lussekatter m.m Allt var super gott : )



finaste Alva



Storebror Reine & Alva



Mira, kusin & morbror

Idag har vi inga planer att göra någonting. Lina undrade om jag ville med till Karlstad & shoppa lite. Julklappar antar jag eftersom vi inte har köpt en enda än.. Tänkte höra med mamma om hon är ledig idag så kankse hon kan ta Mira medans vi är i Kstad & innan henke slutar. Jaja, vi får hoppas hon är hemma annars får Mira bli med : )

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0