Ebba !


Förut när jag kom hem så kollade jag som vanligt posten. Idag låg det ett brev som jag såg var från Cäämy & Ebba. Världens finaste Ebba var på julkortet vi fick! Tack så jätte mycket : ) Det var ett tag sedan jag träffade dom båda två men hoppas det blir mer tid efte jul & nyår. Camilla har varit ute på praktik & jag har jobbat en hel del & massa annat att tänka på. Men jag tänker på er iaf !






Jätte söta Ebba med goooa bullar!

Nu väntar jag med spänning på att Alva ska komma hit ! Hon & mamma kommer nog när som helst nu : ) Antar att playhouse disney kommer stå på hela kvällen, men jag SKA se sista avsnittet av Desperate housevifes som är idag!! Jag drömde även att det var 2 avsnitt av Cougar town, bäst att kolla upp !

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0