: (



Jag har inte haft tid eller ork att skriva något idag.. Jag fick iaf vara hemma från jobbet, och även imorgon också. Mira är sjuk, Henrik är sjuk & jag börjar bli sjuk.. Hur typiskt är inte det nu när det är enbart 2 dagar till Jul! Bara Mira blir bra så får vi vara hur sjuka som helst. Hon hostar, har även spytt mer idag, bajsar gult rinnande & är jätte hängig. Stackars liten. Men jag hoppas hon är på bättringsvägen nu. Jag fick i henne en halv burk med skogsbär-kräm : ) Igår åt hon ingenting & idag har hon fått i sej lite gröt & en halv burk kräm.. Men vatten har hon druckit iaf, huvudsaken.

Japp, detta med Julafton! Vi får se om Mira är bra annars får vi nog stanna hemma. Det är meningen att vi ska till Gfors imorgon & sover över till Jul, pappa på förmiddagen på juldagen & mamma på eftermiddagen. Mycket åk & om Mira inte är helt hundra får vi stå över. Alla julklappar är nästan klara, bara 2 grejer till Reine & Werra kvar men det fixar vi imorgon!

Jag är sugen på att klippa mej nu, men vågar jag? : )





Nu är jag trött på mitt hår som bara sitter som en knut på huvudet dag ut & dag in. Ändring behövs! Men känner jag mej själv rätt så sitter jag med denna knut ett tag till : )

Dan, före dan, före doppardan!
PUSS & KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0