julklappar


Här ska ni få se vad jag + Mira fick i julklapp, jag tog kort på alla hennes leksaker som vi fick men den bilden ville inte komme in på datorn.. Men ni får nöjja er med detta. Jag ska tilllägga att vi fick massa pengar & ett presentkort värt 1000:- på IKEA. Världens bästa familjer som ger oss precis vad vi vill ha!







knivstäl + 3 nya knivar, allt Anders petter








min älskade adidas-dräckt som jag har dygnet runt : )



Miras kläder, en tjockjacka, adidas-dräckt,polarn & pyret flecetröja, body + trosor & strumpor som inte är på bild



ssvart duschdrapperi, ny mus, premunation på veckorevyn, 12 fin-glas & body lotion + duschcreame



2 fina lycktor


Dra på trissor, jag har städat! Eller jag sopade hela lägenheten iaf & torkade överallt. Det luktar gott & är fräscht för ett par dagar. Dock MÅSTE vi köpa damsugarpåsar så vi kan damsuga sofforna, dom blir typ gråa när det är smuts & damm.. Nu ska jag hoppa i duschen & sedan blir det sängen för mej!

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0