julklappsshopping


Mitt hjärta !





Min älskade gumma, hon mår inte helt hundra : ( Idag har hon inte ätit något på hela dagen, hon bara vägrar.. Urschh, jag mår dåligt när hon är sån här.. Hon måste vara bättre imorgon för annars stannar jag hemma från jobbet.. Ska ju jobba Onsdag & torsdag, mn vi får se helt hur Mira mår !

Jag & Lina har haft en bra dag i Karlstad ( till slut ) Nästan alla julklappar är inhandlade, det är bara till mamma kvar och det fixar Lina om jag inte är hemma. Så är det bara att ge pengar till henne. + Reine & Werra, men det ska jag fixa! Jag ska köpa något mer till Lina också, men vet vad så det är lätt gjort !

Hoppas ni haft en bra dag!

PUSS & KRAM 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0