Krock & Nöjes





Godmorgon på er! Gårdagen slutade lite annorlunda jämfört med vad vi hade tänkt oss.. Joo, men en KROCK!! Kommer snart till det. Iaf, vi började med en resa upp till Kstad & satt hemma hos våran chef innan då hon bor i Karlstad. Åker till Nöjes för Starboys och dom var sjuuukligt roliga! Har inte skrattat så mycket på länge : ) Dock trodde vi att det skulle vara nattklubb efter då dom hade sagt det till Adele ( chefen ) men dom slutade ju med det förra helgen tydligen. Då kommer vi till krock-delen. Reine stog utanför på bussfickan & väntade på att vi skulle komma ut för att åka hem. Han ser en buss kommer bakom & blinkar, han skulle precis lägga i växeln och åka så PAAAAANG , bussen drar med Reine & bilen ner mot älven men han lyckas svänga hjulen åt höger & till slut svänger bilen iväg efter många meter.. Bussen står ca 3-4 meter från älven & Reine hade ju druttat ner om inte bilen hade sväng... Det gick bra med Reine, men bilen blev sådär.. En trasig bakruta & trasig bakdörr. Vi kom hem hel-skinnade iaf efter en händelserik resa. Tack Reine som ville köra, tråkigt att det skulle hända så här : (








Starboys!

Mira kommer hem om en stund ! Ååh, så jag saknar henne.. Igår kunde jag inte somna för jag ville att hon skulle vara där, jag vaknade jätte tidigt för att gå upp med henne.. Men ingen Mira där så jag kunde sova till 11 ! SKÖÖNT : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0